💬
Logga in
Fuska.se

Får Jag Sälja Profilvisningar I Fuskamynt-forumet?

29 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

En halvbra affärsidé jag fick ^_^ Men jag tänkte kolla här så att ingen mod eller admin har något emot det.

Jag anmälde en till admin som hade väldigt många profilvisningar en gång och han verkade inte bry sig:

http://i.imgur.com/HUIGR.png

Fy på den som snor idén från mig :angry:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

En fråga bara.. Varför skulle någon betala när man likaväl kan göra det själv?

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #3

För att proffsen gör det bäst :visslar: Var som sagt en halvbra idé. Men om det är billigt kommer någon antagligen köpa lite visningar.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Okej.. Aja, om medlemmar vill lägga ut pengar Fuskamynt på något som iaf kommer att tas bort, visst. :)

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #5

Admin skrev bara att det var möjligt. Och om jag "missbrukar" det såhär kanske han tar bort det... Jag tycker det är trevlig statistik i vilket fall, även om vissa missbrukar det. Jag skulle kunna sätta en gräns på att man får köpa max 1000 eller nåt för att inte rubba statistiken för mycket.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Nej det får du inte. det finns en regel som säger att man inte får lov att använda funktioner på annat sätt än de är tänkta. Du behöver inte svara på detta inlägg för jag ser inte dina inlägg iaf.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Nej det får du inte. det finns en regel som säger att man inte får lov att använda funktioner på annat sätt än de är tänkta.

Men när [röd ruta] gjorde det så verkade det inte som om admin brydde sig därför kollar jag upp det här. Annars skulle jag förutsagt att det klassades som missbruk av funktioner.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Håhå, detta minns jag gott och väl. Det var tider det.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Folk har blivit varnade och avstängda tidigare för att ha använt de metoder som jag vet att du planerar att använda just därför att de gjorde som de gjorde. Det är absolut inte tillåtet, givetvis. §1 använd sunt förnuft.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Inte för att jag ser poängen eller tror att särskilt många skulle köpa en sådan här tjänst, men det bästa är väl att vänta på att Admin/en moderator talar om hur det ligger till.

Nivå 1 · Novis

Herre min skapare, varför skulle någon NÅGONSIN vara idiotisk nog att huvudtaget bry sig om hur många profilvisningar denne har, och än mindre BETALA för det?? Och främst.. Försöka SÄLJA en sådan tjänst?! Oj oj oj. Nivån på fuska.se är mycket låg.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #12

Caspian: Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten.

Guggo: Jag föredrar en tråd här istället för ett pm till admin så att alla mods samt medlemmar kan se tråden och ge feedback.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Caspian: Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten.

Guggo: Jag föredrar en tråd här istället för ett pm till admin så att alla mods samt medlemmar kan se tråden och ge feedback.

Det är sant. Jag gillar hur du på ett effektivt och moget sätt möter kritiken, och ger svar på tal.

:)

2 Aug 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är sant. Jag gillar hur du på ett effektivt och moget sätt möter kritiken, och ger svar på tal.

:)

+1
Nivå 13 · Mästerfuskare

"Det finns faktiskt folk som fuskat till sig profilvisningar, sånna som tydligen bryr sig om det, och om någon skulle vilja göra det men inte vet hur skulle man kunna köpa denna tjänsten."

och du planerar att fuska åt dem, vilket inte är tillåtet, "fusk" på fuska är inte tillåtet.

1 - Uppförande

Det är även förbjudet att missbruka funktioner på Fuska på annat sätt än de är tänkta att användas på.

Det kan inte bli tydligare.

Men hur ska vi användare veta hur admin har tänkt att hans funktioner på fuska ska användas?

Det står inte direkt klart och tydligt någonstans.

Nivå 13 · Mästerfuskare

så som OP har tänkt att göra är inte tillåtet.

Jag vet vad du menar, men vi är ju inte direkt tankeläsare som vet vad admin tycker är fy och blä.

"Sen om man gör det med sin egen profil också så är det ju upp till en själv att man förstör sin egen statistik."

Om man väljer att betala någon för att göra det åt en, så har man i princip själv förstört sin egen statistik.

Om personen man betalar använder sig av en autoklicker, script eller något liknande borde inte spela någon roll.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Det kan inte bli tydligare.

Återigen: Om inte admin skulle sagt att det är upp till en sig själv hur man hanterar sina profilvisningar så skulle jag ta det som missbruk av funktioner och struntat i idén. Men eftersom admin sagt som han sagt blir jag osäker och skapade därmed denna tråden.
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ja, det är klart. Menade bara att medlemmarna kan spekulera bäst de vill, man måste ändå vänta tills Admin kommer och säger hur det ligger till.

Dock tror jag inte att det är tillåtet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in