Hoppa till innehåll

Familj?

fusk  

27 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag fuskar inte med Motherlode utan jag gör så att de får pengar själva.

Jag fuskar maxmotives om mina simmar mår akut dåligt.

jag fuskar moveobjects om jag behöver flytta på något eller ta bort vägen.

jag har massa familjer, bland annat en snygg player, han hade en fru men sex andra tjejer men frun fick reda på det så hon bjöd över alla tjerna och han kysste en av dem och alla blev förbannade och gav ho om så mycket örfilar han och frun skilde sig och nu bor han inne i skogen. han är jätteledsen fått massa ovänner. Han är även tjock ock har fått asmycket skägg!!!

Bästa familjen någonsin(jag är inte sarkastik!!!)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag fuskar inte med Motherlode utan jag gör så att de får pengar själva.

Jag fuskar maxmotives om mina simmar mår akut dåligt.

jag fuskar moveobjects om jag behöver flytta på något eller ta bort vägen.

jag har massa familjer, bland annat en snygg player, han hade en fru men sex andra tjejer men frun fick reda på det så hon bjöd över alla tjerna och han kysste en av dem och alla blev förbannade och gav ho om så mycket örfilar han och frun skilde sig och nu bor han inne i skogen. han är jätteledsen fått massa ovänner. Han är även tjock ock har fått asmycket skägg!!!

Bästa familjen någonsin(jag är inte sarkastik!!!)

Haha, tack så mycket! Jag har gjort många andra familjer också, bland annat är jag mest stolt över Francesca Brams, hon var en playgirl som hade 32 killar (inget fusk). Plus att hon var stjärnkock och hade maxat alla färdigheter!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...