Hoppa till innehåll

The Sims 3


Liekkio
 Dela

Rekommendera inlägg

sry jag suger men ärligt...

 

jag skapade en sim, köpte hus osv osv.

sen bestämde jag mig för att skapa en ny sim, men nu kan jag varken välja min gamla sim eller min nya sim att spela med.

I rutan som kommer upp när du startar spelet som säger "välj spel" / "nytt spel" är helt tomt.

När jag är i staden, och håller på mitt hus så står det inte att jag bor där men jag kan heller inte välja att spela/flytta in/köpa huset.

MEN..

under "sims" där alla "lagrade" simmar finns, där finns en s k kopia av min sim som jag kan välja att "kopiera"

Har min sim helt försvunnit och jag har klantat mig eller vad är detta för skit? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hängde inte med riktigt, men jag tror att du inte alls har råkat radera din sim. Du kanske råkade göra en ny fil och där finns det alltid en kopia av en sim du har gjort i en annan fil. Och om man valt "ändra stad" så tror jag att dom alternativen inte finns, men din kopierade sim finns där. Jag hade samma problem jag kunde inte heller köpa det hus jag ville ha hur mycket jag än flyttade ut simmar så kunde jag inte flytta in. Det var rent skit. Så när du råkat välja "ändra stad" så måste du starta om spelet för det går inte att komma tillbaka. Det här kan vara problemet =P

 

Jag vet, det var mycket info.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...