loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Hej! Nu äre så att jag hade tänkt att köpa 360, men jag vet inte riktigt vilka spel jag ska ha, så vad tycker ni? Och så ska det vara spel som jag får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Och vad exakt får du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Och vad exakt får du spela?Ja, vad passar en tioåring :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ja, vad? 3+? Inte fan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Typ, Forza motorsport, Viva Pinata och alla legospelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Typ, Forza motorsport, Viva Pinata och alla legospelen?Forza motorsport verkar skitkul, däremot inte Viva Pinata, och så har jag alla legospelen på dator :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Käft, Viva Piñata äger D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Käft, Viva Piñata äger D: Indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det beror på vad du gillar och vad du får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Säg först vad du för innehåll du inte får ha. Te.x Blod(Vilken mängd?) Kroppsdelar som flyger av? Pang pang? XD Fantasy med svärd, pilbåge och magi? Berätta först så kan ge lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Säg först vad du för innehåll du inte får ha. Te.x [ ]Blod(Vilken mängd?) [ ]Kroppsdelar som flyger av? [X]Pang pang? XD [X]Fantasy med svärd, pilbåge och magi? Berätta först så kan ge lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.