loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion?Finns det till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion?Finns det till 360? Jupp jupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion? Finns det till 360? Jupp jupp! Okej, finns inte på game iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion? Finns det till 360? Jupp jupp! Okej, finns inte på game iallafall. Jag köpte mitt på game, begagnat dock. http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/784...he_year_edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kanske typ Oblivion? Finns det till 360? Jupp jupp! Okej, finns inte på game iallafall. Jag köpte mitt på game, begagnat dock. http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/784...he_year_edition Okej, ser rätt kul ut! Men jag letar efter ett till spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Spyro: Dawn of the Dragon Need for Speed: Shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Jo need for speed spelen är rätt bra. Passar i alla åldrar. OT: yay med detta inlägg blev jag mini fuskare XD Redigerat 2 Augusti 2010 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Spyro: Dawn of the Dragon Need for Speed: Shift Blir nog NFS: Shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Fable 2? Jäkla kul spel ,IMO Länk! Bra erbjudande. Då får du med alla (2) DLC's . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Oblivion är grymt bra till 360! Fast jag har bara "vanilla" alltså inte de 2 expansionerna Knights of the Nine och Shivering Isles. Har Oblivion till datorn också. :) Mycket bättre på datorn tkr jag. Men om du ska ha det till 360 så finns det med båda expansionerna för 599 kr sist jag kollade(Vilket var 1 och ½ års edan) på CDON.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Oblivion är grymt bra till 360! Fast jag har bara "vanilla" alltså inte de 2 expansionerna Knights of the Nine och Shivering Isles. Har Oblivion till datorn också. :) Mycket bättre på datorn tkr jag. Men om du ska ha det till 360 så finns det med båda expansionerna för 599 kr sist jag kollade(Vilket var 1 och ½ års edan) på CDON.com Kostar 199 nu :P Här! Redigerat 3 Augusti 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 om du gillar skateboard kan du alltid köpa skate eller något tony hawk-spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.