swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Ska ta och köpa en hdmi kabel :) Tv har 4 st hdmi. Köper samtidigt till xboxet med :P Vet någon vart det finns billigt? Checka så att xboxet har HDMI bara. Citera
Gäst JespOL Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Ska ta och köpa en hdmi kabel :) Tv har 4 st hdmi. Köper samtidigt till xboxet med :P Vet någon vart det finns billigt? Checka så att xboxet har HDMI bara. Det har det B) :lol: :D Citera
PussyCat Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/kab...hdmi/hdmi-kabel Citera
Link1 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 http://www.teknikproffset.se/LJUD-O-BILD/Kablar/HDMI/3-meter 50 spänn för en 3metare 29 i frakt :) billigt JAA Citera
Zaff Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Jag har försökt att använda min Samsung HDTV som dator skärm, jag kopplade in VGA kabeln i TV'n, sedan i datorn men när jag sen bläddrar fram sourcen "PC" på TV'n så funkar det inte. Skärmen är svart. Edit: det stog typ "läget ej tillgängligt." eller något sådant Redigerat 3 Augusti 2010 av Zaff Citera
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Jag har försökt att använda min Samsung HDTV som dator skärm, jag kopplade in VGA kabeln i TV'n, sedan i datorn men när jag sen bläddrar fram sourcen "PC" på TV'n så funkar det inte. Skärmen är svart. Edit: det stog typ "läget ej tillgängligt." eller något sådant Du måste ju ändra inställningarna i datorn också. W7: Kontrollpanelen > Utseende & Anpassning > Bildskärm > Skärmupplösning Redigerat 3 Augusti 2010 av PussyCat Citera
Zaff Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 Jag har försökt att använda min Samsung HDTV som dator skärm, jag kopplade in VGA kabeln i TV'n, sedan i datorn men när jag sen bläddrar fram sourcen "PC" på TV'n så funkar det inte. Skärmen är svart. Edit: det stog typ "läget ej tillgängligt." eller något sådant Du måste ju ändra inställningarna i datorn också. W7: Kontrollpanelen > Utseende & Anpassning > Bildskärm > Skärmupplösning tack, det funkade Citera
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 Jag har försökt att använda min Samsung HDTV som dator skärm, jag kopplade in VGA kabeln i TV'n, sedan i datorn men när jag sen bläddrar fram sourcen "PC" på TV'n så funkar det inte. Skärmen är svart. Edit: det stog typ "läget ej tillgängligt." eller något sådant Du måste ju ändra inställningarna i datorn också. W7: Kontrollpanelen > Utseende & Anpassning > Bildskärm > Skärmupplösning tack, det funkade När du ändå har gjort det. Vad står det för upplösning på TV-skärmen ? (1600x900 etc.) Citera
Zaff Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 Jag har försökt att använda min Samsung HDTV som dator skärm, jag kopplade in VGA kabeln i TV'n, sedan i datorn men när jag sen bläddrar fram sourcen "PC" på TV'n så funkar det inte. Skärmen är svart. Edit: det stog typ "läget ej tillgängligt." eller något sådant Du måste ju ändra inställningarna i datorn också. W7: Kontrollpanelen > Utseende & Anpassning > Bildskärm > Skärmupplösning tack, det funkade När du ändå har gjort det. Vad står det för upplösning på TV-skärmen ? (1600x900 etc.) Funkade inte med mer än 800x600. Men vetefan vad det stog på TV-skärmen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.