antebajen Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Tjenare! Nu söker jag folk att spela APB med. Spelet är mycket roligare att spela om man kör med folk och snackar Ventrilo,Skype eller så. Mitt ventrilo vill inte fungera av nån konstig anledning när jag sätter igång Ventrilo. Därför föredrar jag att spela med er som vill sitta Skype. Jag söker alltså en trevlig och mogen spelkompis på 16+ att lira med. Skicka vad ni heter på Skype här så addar jag er och ringer upp er så kan vi lira :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 GTA:SA eller IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 GTA:SA eller IV? Ae jag vet att jag söker i GTA forumet men det finns ju inget bra forum att skriva detta i. Finns inget som t.e.x "Övriga Spel" "Andra Spel" eller liknande. Så jag tog GTA eftersom All Points Bulletin är likt gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 GTA:SA eller IV? Ae jag vet att jag söker i GTA forumet men det finns ju inget bra forum att skriva detta i. Finns inget som t.e.x "Övriga Spel" "Andra Spel" eller liknande. Så jag tog GTA eftersom All Points Bulletin är likt gta. Fortfarande fel forum, flyttar till "dator". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.