WesleyFG Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 (redigerat) Hej allihopa, för er som inte vet vem ShaneDawson är så tänkte jag berätta lite om videon. Andra kommenterar hans videos och säger vilken kostym han ska på sig vid varje video. T.ex vampyr osv Vid denna delen bär han en Power ranger kostym, i rosa. Jag tyckte att denna videon var extra rolig [Enligt mig då] Så jag tänkte visa upp den. Om du vill komma till det roliga så spola fram till 1:05 om du vill se hela så se hela xD Länk: http://www.youtube.com/watch?v=hIUxdQSKF2w Redigerat 5 Augusti 2010 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Åh, jag ogillar honom.. Ray William Johnson är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Åh, jag ogillar honom.. Ray William Johnson är bättre. Haha, jag älskar den spanska tjejen! När han ska översätta vad hon säger, hahaha! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Jag gillar både Shane Dawson och Ray William Johnson, ibland kollar man på olgakay när man har tråkigt också Redigerat 6 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Jag Tycker den var skit tråkig. Redigerat 6 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag tycker att vi alla på Fuska.se ska göra en tråd efter varje video som finns på youtube? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.