zitroz Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Söker någon som har den Pikachu färgade Pichu:n som man fick från ett Wifi-event i Mars i år. Vill bara låna den för att kunna få "Spiky-eared Pichu". Så var vänlig kontakta mig om du har en som du kan låna ut. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag har, du kan få låna den, men då ska jag få en bra ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag har, du kan få låna den, men då ska jag få en bra ;) .Menar du få medans jag lånar då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag har, du kan få låna den, men då ska jag få en bra ;) .Menar du få medans jag lånar då eller? Ja, eller nej, det får du bestämma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Har inte så många bra precis.. började nyligen. Men om du vill så kan du få lite FM för lånet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Har inte så många bra precis.. började nyligen. Men om du vill så kan du få lite FM för lånet. :)Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Okej :) Min FC är 5242 6709 6400 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg