TuggaBananWTF Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 när jag gör ett Game Party med mina polare på halo 3 (online) står det: ''You are restricted from play user created content'' Jag fattar inte ett Skit!!!! ända sen jag har skaffat Live har det inte funkat!!! Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Du kan inte spela dina banor du gjort själv helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det? föräldralås =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det? föräldralås =( :( :( :( :( VAD DÅLIGT!!!!! Måste be mamma ta bort det (om hon kan :3) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 när jag gör ett Game Party med mina polare på halo 3 (online) står det: ''You are restricted from play user created content'' Jag fattar inte ett Skit!!!! ända sen jag har skaffat Live har det inte funkat!!! Tacksam för svar! De e för att du har ett barn acount! Samma sak hände med mitt förra, nu har jag pappas ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg