TuggaBananWTF Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 när jag gör ett Game Party med mina polare på halo 3 (online) står det: ''You are restricted from play user created content'' Jag fattar inte ett Skit!!!! ända sen jag har skaffat Live har det inte funkat!!! Tacksam för svar!
PussyCat Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Du kan inte spela dina banor du gjort själv helt enkelt.
TuggaBananWTF Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det?
ArgSnickare Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det? föräldralås =(
TuggaBananWTF Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Rätt, men anledningen till det? föräldralås =( :( :( :( :( VAD DÅLIGT!!!!! Måste be mamma ta bort det (om hon kan :3)
toasten Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Skrivet 25 Augusti 2010 när jag gör ett Game Party med mina polare på halo 3 (online) står det: ''You are restricted from play user created content'' Jag fattar inte ett Skit!!!! ända sen jag har skaffat Live har det inte funkat!!! Tacksam för svar! De e för att du har ett barn acount! Samma sak hände med mitt förra, nu har jag pappas ;D
Rekommendera inlägg