Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Jag söker ett som som är som allods online eftersom det inte funkar behöver jag ett annat som jag kan spela har spelet 4story för jobbigt när man dör dekaron för svårt att hitta quester som bassar fiesta för barnslig grafik runes of magic har glömt bort användar namnet och orkar inte börja om dofus för barnsligt knightonline gillar inte grafiken nån som vet nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Battle of Immortals är ganska nice. Spelade det bara en dag, men jag hann bli level 36 och max leveln är runt 150. Det är ett nytt spel så det är ingen som har nått den leveln än. http://boi.perfectworld.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 ok ska testa det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Dungeons and dragons online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag vet inte men på sidan värkar det kosta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 det kostar INTE jag har själv spelat det och mmohut säger att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 ok ska testa igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Battle of Immortals är ganska nice. Spelade det bara en dag, men jag hann bli level 36 och max leveln är runt 150. Det är ett nytt spel så det är ingen som har nått den leveln än. http://boi.perfectworld.com/ Ja det var kull men det är ju helt omöjligt att hitta quester där man får några nybörjar quester han bli level 18 när dom tog slut men nu är det helt omöjligt att hitta flera quester Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Allods funkar för mig. Pröva Runes of Magic, har inte provat det men har hört att det ä bra. Redigerat 15 Augusti 2010 av VAZE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 allods funkar inte och runes of magic har jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Battle of Immortals är ganska nice. Spelade det bara en dag, men jag hann bli level 36 och max leveln är runt 150. Det är ett nytt spel så det är ingen som har nått den leveln än. http://boi.perfectworld.com/ Laddat hem det ska testa nu skriver senare vad jag tycker om det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Dekaron är inte alls svårt att hitta quest, skit ENKELT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.