Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Jag söker ett bygg spel där man kan bygga städer och sånt inge spel där man kan förstöra för andra eller nåt man ska typ kunna bygga som man vill med utan att nån säger hur man ska bygga ska helst få hjälp med dom första sakerna hade ett spel förut som var så fast jag fick senare reda på att man måsta köpa spelet och att man bara kunde spela gratis i en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Sim City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 det måste man väll köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Snälla, försök att vara lite tydligare i vad du söker. Man förstår faktiskt ingenting av vad du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 ok man ska kunna bygga sina egna städer så dom blir större och bättre kunna köpa nya saker att bygga av kanske en järnväg skulle vara en början eller en busstation och såna saker tills staden blir jättestor och det ska inte vara nån tävling eller nåt med andra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Farmville kanske passar herrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Farmville ska man väll bara plantera och såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Mm men det e ju typ som att bygga saker :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ja men jag är redan medlem där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ja men jag är redan medlem där Ok men testa att kolla runt på Facebook dom brukar ha lite småspel som kanske kan passa, annars kan du googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ok men om jag bara kom på namnet på spelet som jag spelade förut så hade jag nånting och jämföra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 sim city creator,City creator,Kanske det här deras demos får man bara spela Exakt en timme,My Mini City Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.