Inte direkt "rädd", men jag får typ en spännande känsla på höjder :) En liten adrenalinkick kanske det kallas. Röstade på Lite.
Är Du Höjdrädd?
Exakt som WASD. Gillar att vara på höga höjder p.g.a. känslan.
Ja, har faktiskt problem med höjder.. :\
↗ till inlägget↗ till inlägget^Sheldon Cooper says: "I'm not afraid of heights, I'm afraid of falling."
Är rädd om det finns risk att falla, tex från höga tak. Är inte rädd om jag sitter i ett plan.
Om jag står på en stege så skakar jag... är rädd att jag ska ramla ner och dö
Men genltigen är det inte så lätt at dö om man står på en stege... det värsta är ju om man slår i huvudet eller nåt. :huh:
Jag är Ja, rättså, lite fast nej höjdrädd :)
En gång när jag va på en resa med familjen så åkte vi bärjodall bannan. Fan vad rädd jag blev när man skulle åka ner. Mycket läskigt men det var kul.
Nej,inte alls.
↗ till inläggetEn gång när jag va på en resa med familjen så åkte vi bärjodall bannan. Fan vad rädd jag blev när man skulle åka ner. Mycket läskigt men det var kul.
bärjodall bannan?
Kallas inte det Berg och dal banan?
↗ till inläggetJa det var det jag menade.↗ till inläggetEn gång när jag va på en resa med familjen så åkte vi bärjodall bannan. Fan vad rädd jag blev när man skulle åka ner. Mycket läskigt men det var kul.
bärjodall bannan?
Kallas inte det Berg och dal banan?
jag är höjdrädd fast bara on det är ungifär 3-40 meter. :gitarr:
↗ till inläggetjag är höjdrädd fast bara on det är ungifär 3-40 meter. :gitarr:
Så du skulle inte vara rädd när du står på ett 100m höghus?
http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00450/White_perspektiv_450643r.jpg
aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmm
pppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Inte för att det är högt, utan snarare isf för att man inte har nåt runt sig. Om man typ står 10 meter upp i luften på en 1x1 kvm tjock pelare så är det jobbigt. Står man i typ... En byggnad är det inte så farligt. Har åkt höjdskräcken på Liseberg, det kändes rätt brutalt högt.... Men man satt ju ändå fast så man blev inte rädd.
Är lite skraj för höjder som sträcker sig över 5 meters gränsen.
JAG ÄR HÖJD RÄDD