OpeningTitles Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Behöver hjälp hur ska man göra det utan 4 players? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 När du ska göra ett team, lägg bara till dig. Sedan sätter du bara floor och complexity och startar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Oj.. Glömde screenshot.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Oj.. Glömde screenshot..SS på vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Det lönar sig att vara i ett team när man dungeoneerar. Man får mera exp då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Oj.. Glömde screenshot..SS på vad? På en bana, där det finns 4 plattformer och dem har 4 olika färger: Röd blå gul och.. orange tror jag.. Om man står på plattformarna så stannar färgen på en position där det finns 4 plattformar till, fast en plattform kan man stå på och frysa färgen. (Då menar jag att färgen stannar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Oj.. Glömde screenshot.. SS på vad? På en bana, där det finns 4 plattformer och dem har 4 olika färger: Röd blå gul och.. orange tror jag.. Om man står på plattformarna så stannar färgen på en position där det finns 4 plattformar till, fast en plattform kan man stå på och frysa färgen. (Då menar jag att färgen stannar) http://runescape.wikia.com/wiki/Dungeoneer...#Crystal_puzzle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg