Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Låt oss få ett svar nu tack, nu har sidan varit nere i timtals. ALLT ÄR CENSUERAT i mitt gruppforum. Alla inlägg som handlar om det i chatten är BORTTAGNA!. Får jag fråga vad som pågår?

 

Varför var sidan nere i några timmar?

Jag skulle uppskatta svar då alla vill ha ett svar nu, vad är det som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror (hoppas) att denna tråd inte kommer att låsas.

 

Jag undrar varför inte moderatorerna inte svarat så vettigt på ens den första tråden. Varför den blev osynlig direkt. Om den inte skulle blivit det så skulle man ju kunna diskutera det i den första tråden och då löst upp det fort.

De vill nog reda ut det själv, men jag tycker iaf att vi borde få veta vad det disskuteras om. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar varför inte moderatorerna inte svarat så vettigt på ens den första tråden. Varför den blev osynlig direkt. Om den inte skulle blivit det så skulle man ju kunna diskutera det i den första tråden och då löst upp det fort.

De vill nog reda ut det själv, men jag tycker iaf att vi borde få veta vad det disskuteras om.

 

Jag håller med där, vi borde få veta det. Hoppas att vi får en förklaring här och nu då det är moderatorer i denna tråd just nu. Ska bli intressant att få veta vad dem håller på med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...