Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Ankgruppen är nog inte nere pga att WASD är under utredning. "Jumbalaja" är fortfarande synligt, även fast Dave37 är under utredning.

 

Men det har ju uppenbarligen något med KG'are oc WASD att göra eftersom ingen t.e.x. Oztownare är under utredning.... :rolleyes:

Exakt. Jag tvivlar starkt på att det är en slump att det bara är folk från KG, förutom WASD då. Men han var ju medlem tidigare. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det har ju uppenbarligen något med KG'are oc WASD att göra eftersom ingen t.e.x. Oztownare är under utredning.... :rolleyes:

Alltså.

 

En grupp personer som råkar vara med i Röda Korset begår ett brott.

 

"Hallå varför anhåller ni massa folk som är med i röda korset?!"

 

"Det här har inget med röda korset att göra. De har andra gemensamma nämnare."

 

"Alla ni utreder är med där! Vad har röda korset gjort?! :( "

 

"Det här har inte med röda korset att göra."

 

"Joho, alla ni utreder är med där och ni utreder ju inte Amnesty!"

 

:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen.

 

Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen.

 

Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram.

Okej. Om jag förstår dig rätt så menar du att KG inte har något att göra med detta, men att många av medlemmarna är misstänkta? Right? Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen.

 

Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram.

Så ca 30 oskyldiga personer blir "tempbannade" tills den skyldige kommer och erkänner?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför folk har så svårt att förstå slumpen.

 

Personerna som är under utredning har gjort saken X under perioden Y. SLUMPEN har avgjort att ett visst antal personer hamnade under de valda parametrarna, och de blev tempbannade tills något kommer fram.

Okej. Om jag förstår dig rätt så menar du att KG inte har något att göra med detta, men att många av medlemmarna är misstänkta? Right?

 

Grattis du verkar ha förstått :) KG är bara en grupp men nu råkar det vara så att några i gruppen är misstänkta. Så svårt är det väl inte att förstå? Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...