Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag undrar om det är nån som vet om sly 4 kommer ut och när Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Kommer det ens ut spel till Playstation 2 nu för tiden? Om det skulle komma ett Sly 4 så är jag 99,99% säker på att det är till Playstation 3. Redigerat 9 Augusti 2010 av Sengumin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ja men eftersom det var på playstation 2 dom andra är på så blev det så att jag skapade tråden här en moderator får flytta den om denna fråga inte passar in här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jo, men jag tror inte att man satsar på att göra ett nytt sly-spel till ps2. Så om ett sly 4 kommer, så kommer det till ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ja men det tänkte väll inte jag på skapade tråden här för att dom andra sly spelen är på playstation 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ratchet & clank fanns innan ps3 även "bara" på ps2. Men nu finns det även på ps3. De satsar inte ett dugg på ps2 nu längre knappt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Ja men jag kan inte precis flytta den till playstation 3 själv Redigerat 9 Augusti 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 I dagsläget håller Sucker Punch på med utvecklingen av Infamous 2 så ett Sly 4 lär dröja ett tag, eller så kanske dem har valt att lägga ner serien, vad vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Dom borde inte lägga ner en sån bra serie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Dom borde inte lägga ner en sån bra serie^this.Jag har iförsej bara kört Sly 3, men den hade den bästa storylinen 4ever. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Det är sly 3 som är det bästa sly då borde fyran vara ännu bättre om det kommer men jag förstår inte hur dom ska lyckas göra en fortsättning efter det som hände i slutet av trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 fable, LÄR DIG SKRIVA KORREKT FOR FUCK SAKE. Går knappt att läsa dina inlägg. Du kan väl googla på saken? Skriv "Sly 4 expected release/Sly 4 release Ps2" eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg