kattus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Hej, behöver ett 360 skal, alltså dessa saker: Faceplate Skalet DVD lucka samt knappen Ska nämligen bygga en xbox360 HTPC - SweClockers. Mitt nuvarnade 360 skal är totalförstört och slängt. Så jag kan inte använda det eftersom det inte finns. Någon sajt som säljer det? Har du ett liggande efter att du köpt ett nytt skal? Jag behöver ett hursomhelst! :D Maxpris: 1k. Absolut inte mer. EDiT: fixade stavfel Redigerat 10 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kollat på psxcare? De har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kollat på psxcare? De har! Tomt originalskal till Xbox 360 (utan HDMI) - PsxCare har ju inte DVD-luckan D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kollat på psxcare? De har! Tomt originalskal till Xbox 360 (utan HDMI) - PsxCare har ju inte DVD-luckan D: erm nej?. asså1. den har inte HDMI 2. den är ful 3. hatar den 4. WTF?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Han ska bygga en dator och chassit ska vara ett xbox 360 skal,så utgångarna och sådant fixar man själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 erm nej?. asså 1. den har inte HDMI 2. den är ful 3. hatar den 4. WTF?! <_< 1. Vill ha så lite hål som möjligt för att slippa täppa igen så mycket. 2. Den ska vara i vardagsrummet och kunna spela upp video och film bara. 3. Skiter jag fullständigt i 4. Håll keft. Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det.Hur mycket ska du ha för den?Gärna utan innehåll om det går för sig? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det.Hur mycket ska du ha för den?Gärna utan innehåll om det går för sig? :) Det är bara själva yttre plastskalet och metallplattan som sitter på insidan du ska ha, va? Du behöver inte metallskalet som sitter runt moderkortet? För det skulle också gå bra, även om den sistnämnda har lite extra hål i sig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Såg iaf riktigt coolt ut med 360 HTPC'n, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det. Hur mycket ska du ha för den? Gärna utan innehåll om det går för sig? :) Det är bara själva yttre plastskalet och metallplattan som sitter på insidan du ska ha, va? Du behöver inte metallskalet som sitter runt moderkortet? För det skulle också gå bra, även om den sistnämnda har lite extra hål i sig :D Bara plasten tack, fast jag tar gärna emot lätta saker som inte gör det dyrare att skicka :D typ plåten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det. Hur mycket ska du ha för den? Gärna utan innehåll om det går för sig? :) Det är bara själva yttre plastskalet och metallplattan som sitter på insidan du ska ha, va? Du behöver inte metallskalet som sitter runt moderkortet? För det skulle också gå bra, även om den sistnämnda har lite extra hål i sig :D Bara plasten tack, fast jag tar gärna emot lätta saker som inte gör det dyrare att skicka :D typ plåten :) Jo, fast metallplattan jag syftar på sitter liksom fast på insidan av ena halvan av plastskalet. Går säkert att få bort med lite milt våld, men i så fall får du göra det själv. Hur mycket du vill betala är väl mest upp till dig, jag är bara glad om jag kan bli av med skiten. Tusen spänn känns väl dock som en liten överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har ett som sitter på mitt RROD-ade 360. Skulle gärna bli av med det. Hur mycket ska du ha för den? Gärna utan innehåll om det går för sig? :) Det är bara själva yttre plastskalet och metallplattan som sitter på insidan du ska ha, va? Du behöver inte metallskalet som sitter runt moderkortet? För det skulle också gå bra, även om den sistnämnda har lite extra hål i sig :D Bara plasten tack, fast jag tar gärna emot lätta saker som inte gör det dyrare att skicka :D typ plåten :) Jo, fast metallplattan jag syftar på sitter liksom fast på insidan av ena halvan av plastskalet. Går säkert att få bort med lite milt våld, men i så fall får du göra det själv. Hur mycket du vill betala är väl mest upp till dig, jag är bara glad om jag kan bli av med skiten. Tusen spänn känns väl dock som en liten överdrift. Jag vet :PMen typ 200 spänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.