Fyller år, blir P15 nu. B)
Vad Gör Du Irl?
↗ till inläggetFyller år, blir P15 nu. B)
står ännu P14 :ph34r:
↗ till inläggetJag vet :(
Gjort stekt ägg och bacon :D
Ska va med min polereee idag.
Funderar på när jag ska fixa käk.
Kikar i min nya LEVEL, som precis kom i brevlådan, och rage'ar lite över att den har KH-motiv på framsidan.
Kan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P
↗ till inläggetKan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P
Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts.
Kom precis hem från första dagen på gymnasiet.
↗ till inläggetRedan? Vilket gymnasie pratar vi om då?Kom precis hem från första dagen på gymnasiet.
↗ till inläggetNee, Gamereactor är Sveriges största speltidning.↗ till inläggetKan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P
Men herregud, LEVEL är Sveriges största speltidning och KH står för Kingdom Hearts.
↗ till inläggetNee, Gamereactor är Sveriges största speltidning.↗ till inläggetKan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P
Fine, bästa speltidning då.
↗ till inläggetMeh, jag har inte fått LEVEL än. :(↗ till inläggetKan du förklara vad LEVEL är och vad KH står för? :P
Sitter och lirar lite, är sjuk och hoppas på att bli frisk innan Torsdag.
Så man kan vara med sista helgen, ska dock fixa käk om 20-30min.
Varit ute och cyklar (i regn -_-) i kanske en halvtimme.
Imorrn börjar jag skolan också. :S
Sitter och försöker skriva låtar som man kan spela med bandet. Ganska störande när man inte får ner nåt. Speciellt när vi inte riktigt har hittat "vår stil" än.
↗ till inläggetDå har du makten att bestämma. ;)Sitter och försöker skriva låtar som man kan spela med bandet. Ganska störande när man inte får ner nåt. Speciellt när vi inte riktigt har hittat "vår stil" än.
Sant. Fast kan inte skriva i sån stil som bara jag tycker om. Om du förstår vad jag menar? ;)
Fast vi har bestämt att sikta emot punk/rock hållet.