ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Försökte sätta mig in i serien, men den föll mig inte i smaken Men han zoro eller vad han nu heter var rätt kul. Redigerat 12 Augusti 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Försökte sätta mig in i serien, men den föll mig inte i smaken Men han zoro eller vad han nu heter var rätt kul. Den föll inte mig i smaken heller i början men när dom kom i Grand Line så börja jag gilla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag började först kolla bara för att jag kände mig tvungen för att brollan gjorde det. Sen tyckte jag faktiskt det var rätt kul. =P Och jag tycker Zoro är rolig för han går vilse hela tiden LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.