HELVETES JÄVLA BAJSIGA SKIT!
det är vad jag säger
HELVETES JÄVLA BAJSIGA SKIT!
det är vad jag säger
Brukar oftast skrika svordomarna inom mig, så att ingen hör.
Men klassikern är ju "WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT AAAAAAAAAAA FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKK`!!`!`!`!`!?!!==!=!?"=!??!?!?!?!?!!?"=?`?! ASDFC
↗ till inläggetHur kan du säga nåt sånt med Japan relaterade saker"Tyska jävla äckel svin!"
"Japanska jävla bögar!"
CoD 5 WaW :)
Annars är det bank på tangentbordet. :D
Antar "Jävla fitt unge! DU ÄR FAN INGEN KAKTUS!"
AMEH VAFAN ÖSHÖRÖH!!!!
Vettefan varför jag sa det :P
"BRÖD"
Den som jag säger mest nu för tiden är väl "Avlid horunge".
fan idag vart jag arg när min lowrider sprängdes på gta san andreas då skrek jag
JÄVLA FITTIGA FITT BARN GÅ OCH KNULLA DIN FULA JÄVLA FITT MAMMA DIN JÄVLA HOR BARN
↗ till inläggetSkriker nästan lika dant :PDen som jag säger mest nu för tiden är väl "Avlid horunge".
Spelar inte så mkt, så kan inte bli arg på nåt spel. Dock har jag sagt många konstiga saker till personer. Ordet pung är en är en vanlig företeelse i de vanligtvis enordiga svordomsharangerna.
så milt som: men vafaaan
Hahahaha, hörde bästa meningen idag.
Körde mix, så plötsligt dog han så skrek han "Hans mamma heter Gunilla" =DDD
Seriöst.
↗ till inläggetoha..fan idag vart jag arg när min lowrider sprängdes på gta san andreas då skrek jag
JÄVLA FITTIGA FITT BARN GÅ OCH KNULLA DIN FULA JÄVLA FITT MAMMA DIN JÄVLA HOR BARN
well... har inte spelat spel på ett tag nu.. lirade dock alien swarm för några veckor sen med min kusin och vänner.
skrek typ "din mammas fitta" när dom skjuter på en, men annars slår man bara till grejer.
ÄT DIN MAMMAS KUK FITTFAN
Jag brukar inte bli så arg så när jag svär brukar det vara bara på skämt eller nått. Typ cp mango eller jävla dansk skit unge eller liknande xD
Brukar mest hålla svordommarna inom mig. Känner jag att det blir för mycket så stänger jag bara av spelet. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in