Snacks_boy Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) jag har klarat mej till mercury lighthouse men där har ja problem efter ett tag så landar man i en mitten i en damm då visas det text men ja fattar inget där finns en staty som sitter fast i väggen och blinkar rött Redigerat 12 Maj 2004 av Snacks_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man ska typ lägga nån grej i händerna på statyn. Då kan man hoppa tre gånger på vattnet varje gång man går på en viss typ av stenplatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 var hittar man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 hjälp mig :huh: :blink: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag behöver hjälp vad ska man göra i rumet där det finns en regnbåge om man ska andvända mias play på någon eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 ja på den blåa statyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vad är golden sun? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg