Joe Cool Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det funkar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 joo... jag vet. det var därför jag frågade vad adressen var! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 *suck* Nu börjas det igen... (Förr när jag var här, så var det samma sak.) ETT! DET FINNS INGA FUSK ATT FÅ MEW ELLER CELEBI! TVÅ! DU KAN FÅ MEW ELLER CELEBI FRÅN ETT POKÉMONCENTER I JAPAN (ett hus, alltså, irl) ELLER ANVÄNDA GAMESHARK! ANNARS FINNS DET INGA SPECIELLA FUSK ATT FÅ DEM! DE FLESTA FUSK FUNKAR INTE! Suck. Det var det. Jag menar, till och med JAG (:rolleyes:) kan fixa en bild så det ser ut som om jag har fångat Mew och hitta på nån rövarhistoria om hur man kan få Mew! Det är bara slöseri med tid! Och även om fusket funkar är det bara 10% chans att du kan få den, för jag menar, jisses, om fusket hade funkat hade ju JÄÄÄÄTTEMÅNGA haft Mew nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ...hmm.... låter bra kanske är sant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ...hmm.... låter bra kanske är sant :D Jag tror inte på det iaf :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men jag är inte du :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Fusket till mew på röd/blå/gul funkar!!! har mew på l52 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 du har rätt mew finns inte på game boy. men celebi har jag själv men han mötte jag i gräset vi dilex forrst utsnatt jag gjorde något han bara kommer litre då o då. man kan få gs bollen på alla silver o guld spel han finns hoss kurt men den ska du använda för att fånga magumarsi.ett annat tecken på det är att det står med unown bokstäver magumarshi bcx . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 *suck* Smarta människor <_< försök förstå, de finns inget fusk eller så för att få mew, man kan ensast få mew genom att tanka hem den från en station dom hade på nintendo on tour. Det är samma för Celebi, förutom att man kunde fånga den i den japanska verionen, för oss svenskar fick man gå på en nintendo on tour och tanka in den i sitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) det var bra sagt! Det finns inga fusk! (borde inte i alla fall) Redigerat 17 Maj 2004 av Ka_Sin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jo!! det finns ett till röd/blå/gul!! jag lovar att det funkar! har det själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml Där e ETT fusk som funkar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg