Hoppa till innehåll

Mew Mew Mew Mew

Gäst gohan

Rekommendera inlägg

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

*suck* Nu börjas det igen... (Förr när jag var här, så var det samma sak.)

ETT! DET FINNS INGA FUSK ATT FÅ MEW ELLER CELEBI!

TVÅ! DU KAN FÅ MEW ELLER CELEBI FRÅN ETT POKÉMONCENTER I JAPAN (ett hus, alltså, irl) ELLER ANVÄNDA GAMESHARK! ANNARS FINNS DET INGA SPECIELLA FUSK ATT FÅ DEM! DE FLESTA FUSK FUNKAR INTE!

Suck. Det var det. Jag menar, till och med JAG (:rolleyes:) kan fixa en bild så det ser ut som om jag har fångat Mew och hitta på nån rövarhistoria om hur man kan få Mew! Det är bara slöseri med tid! Och även om fusket funkar är det bara 10% chans att du kan få den, för jag menar, jisses, om fusket hade funkat hade ju JÄÄÄÄTTEMÅNGA haft Mew nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du har rätt mew finns inte på game boy.

men celebi har jag själv men han mötte jag i gräset vi dilex forrst utsnatt jag gjorde något han bara kommer litre då o då.

man kan få gs bollen på alla silver o guld spel han finns hoss kurt men den ska du använda för att fånga magumarsi.ett annat tecken på det är att det står med unown bokstäver magumarshi bcx .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck*

Smarta människor <_<

försök förstå, de finns inget fusk eller så för att få mew, man kan ensast få mew genom att tanka hem den från en station dom hade på nintendo on tour.

Det är samma för Celebi, förutom att man kunde fånga den i den japanska verionen, för oss svenskar fick man gå på en nintendo on tour och tanka in den i sitt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...