finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Så du menar alltså att om man gör så, och sen med slowpoke killen. Så kanske man möter en Blastoise tex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man kan få celebi fast på guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det finns en game genie kod som gör att man kan välja vem man ska börja med där finns mew och celebi med. iallafall på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det finns en game genie kod som gör att man kan välja vem man ska börja med där finns mew och celebi med. iallafall på crystal och vad är genie kod för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 no feare komm till mitt jobb idag så gör vi upp! :lol: :rambo: jag jobbar på östermalm i wenzels hobby birgel garls gatan 73. jag ska kasta en modelbåt i huvudet på dej eller stoppa en warhammer i ditt öga :lol: :medieval: :cool: ser fram i mot immorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (No Fear @ 22/06-2004 14:49:19) det finns en game genie kod som gör att man kan välja vem man ska börja med där finns mew och celebi med. iallafall på crystal och vad är genie kod för nåt Game Genie är ungefär som Gameshark, fast lite annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 mrkuk: jag känner ingen no feare, gör du, eller någon här :student: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 joooo det finns ett fusk till blå/röd/gul som funkar! du Vet_Inget ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 golden mewto vad är det för fusk man ska göra då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) jag har inte mewto Redigerat 24 Juni 2004 av Zingan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Vad har du inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har fuskat på silver jag fuskade till mig en mew sen kolande jag alla så jag har över 20 mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg