ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Har du hört någon liten historia på sistone som du tycker var cool/kul/häftig/whatever? Dela gärna med dig här. Här är ett litet exempel. När windows 95 släpptes så fanns Weezers musikvideo till Buddey Holley med som en exempel video för att visa att man nu kunde spela upp videos på datorn. Så nu är det din tur. Redigerat 12 Augusti 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag har fått min mens, precis nu. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Snark, palla anmäla min tråd. Den är lika riktig som Önskning tråden, vad gör du irl/i spelens värld och andra trådar. Redigerat 12 Augusti 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg