skatan222 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hej jag har movie maker till windows 7 men hur gör jag slow motion för när jag spelar in när jag kör css så går det fort på movie maker sen HJÄLP?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Finns ingen funktion för det i movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Finns ingen funktion för det i movie maker. joo det finns det. Kommer dock inte ihåg vart man ska trycka jag rekommenderar sony vegas om du ska redigera spel och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har också för mig att det går, installerades dock inte på mitt windows 7. Men vegas är som sagt grymt, grymt mycket bättre för videoredigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag vet att det ska funka för jag har lyckats förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag vet att det ska funka för jag har lyckats förrHögerklicka > Söla ner.Har jag för mig att det var. Movie makers slowmotion är dock sjukt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 I windows 7 är det ju en ny version som inte släpps till något annat windows. Så att öhh... Borde finnas... @a1exander Du failade när du installerade msn, då klickar man i Movie maker så får man det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 @a1exander Du failade när du installerade msn, då klickar man i Movie maker så får man det :D Det kallas win! Jag valde att inte installera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Det finns inget som heter söla ner men om nån kan ladda upp en bild elr nå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.