5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Nej den kan inte tas bort. Mitt ps3 gick sönder och fick därför ett nytt, jag hade inte ett jävla problem med att fixa fram det igen. Man kan INTE själv bara radera kontot. För att fixa fram ett gammalt konto om man formaterat hårddisken eller så trycker man på "skapa ett nytt psn-konto" som när man skapar ett nytt konto, fast i menyn efteråt väljer man ett redan existerande konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Alla filer t.ex: MW2 memoryt. Kan du inte få tillbaka. Men däremot kan du ladda ner allt igen som du har köpt från PSS. Jag kanske inte har rätt, rätta till mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Du kan ladda ner allt igen, men då måste du vara inloggad på ditt PSN-konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 T.ex så man fixar Gameshare som inte är helt lagligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 T.ex så man fixar Gameshare som inte är helt lagligt heller. Man gamesharar inte om man skaffar det på nytt själv från sitt egna konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 T.ex så man fixar Gameshare som inte är helt lagligt heller. Jag tror inte det är olagligt, bara att det står i PSNs avtal och villkor att man inte får göra gameshare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 T.ex så man fixar Gameshare som inte är helt lagligt heller. Jag tror inte det är olagligt, bara att det står i PSNs avtal och villkor att man inte får göra gameshare Majvor: Det borde ju vara att olagligt, Sony förlorar ju pengar varje gång ett Gameshare utförs.Men det är då fan inget fel på det, jag gör det varje vecka med mina kompisar. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.