najzzz Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tjenna, känner, märker, hör, ser att jag måste köpa en ny burk (tyvärr) men så är livet ;) Jag har själv plockat ihop en ganska bra burk (enligt mig iaf) *stolt* :D Bra eller dålig B) Är öppen för förbättringar ! :) ///Najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Välj detta grafikkort istället så är jag nöjd. http://www.inet.se/artikel/5408902/gigabyt...-gtx-460-1gb-oc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Okej tack för snabb hjälp :) Troru att den är framtidssäker så-att-säga? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Eller tycket du jag ska lägga på en slant o ta 6-8 gb RAM istället för 4? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 om du ska ha mer ram i den så ska du ha 8gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Okej, men äre värt de och måste jag upgradera nätagge till 600W då? :) Funkar de här? B) Glömde bort CD spelaren ju :_ EDIT: Nu så :) Redigerat 14 Augusti 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ja det där kommer fungera, tycker dock 8GB RAM är onödigt mycket för din burk. Kylaren för RAM minnena kan du ta bort då RAM utvecklar väldigt lite värme och det ska inte behövas kylning för de om du inte ska överklocka riktigt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Okej, 6gb då? Och klarar den dagens spel och är den framtidssäker? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Okej, 6gb då? Och klarar den dagens spel och är den framtidssäker? :) du har en amd cpu som stödjer jämna ramstickor, 2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 jaha? :huh: vad menaru me de? :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Att du bara kan ha jämna ramstickor, två eller fyra. Om du vill ha sex gb ram kn du ju då dock köpa två 3-gigabytes ramstickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jaha okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.