Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Tjenare Jag har precis kört klart ett race i Gran Turismo 4, och vill kopiera över filerna från mitt minneskort till ett USB-minne Men det står att PS2an inte kan hitta något att kopiera till, så jag undrar hur jag ska kunna lägga över filmen till USB-minnet //Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Har för mig att vi köpte ett PS2-"minne" som vi använde till att flytta över filer en gång, minns inte riktigt dock. Kanske inte går med en vanlig usb. Edit - minns inte riktigt, kanske var ett vanligt ps2minne också. Redigerat 14 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ok, men hur för man över filen till datorn? Eller kan man föra över filen till PS3an OCH SEDAn föra över därifrån till datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg