locked Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag har lämnat boken till killen man alltid ska rädda och får saker av, och jag fick en kaka, Vars ska den ? Sen har jag fått bort virveln på den sista sjökartan, och träffat "spökerna" och vattnet har sjunkit och jag ska nu göra nått med dom hära stenarna med text och stjärnor på. Hur ska jag göra för att komma vidare där? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Kakan ska till Wayfarer men han är inte tilsammans med Joanne på Bannan Island utan han är i ett Travelers ship i SouthEastern Sea. Sen det där med stenarna med stjärnorna på så ska du rita en symbol mellan dem, det vill säga att du börjar med den som har en stjärna och drar sträck till den med två stjärnor som drar sträck till trean som drar sträck till fyran som drar sträck till femman som drar sträck till ettan igen. Då har du en symbol. Den ritar du på en röd dörr (i rätt ordning 1-5) som leder till det största templet där den sista metallen finns :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg