kratzz17 Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Hur kommer jag till balnazzar i stratholme? jag vet att man går till vänster till ingången där timmy the cruel är, men hur kommer jag in? dörren in är låst och jag kan inte öppna den med skeleton key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Hur kommer jag till balnazzar i stratholme? jag vet att man går till vänster till ingången där timmy the cruel är, men hur kommer jag in? dörren in är låst och jag kan inte öppna den med skeleton key.Står ju Scarlet Monastery Key Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) "The key was also once used to open the Scarlet Bastion in Western Stratholme; this requirement was removed during patch 3.2.0." Enligt wowwiki i alla fall. Redigerat 15 Augusti 2010 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 jaha, ska testa den nyckeln nope not working eller så är den buggad med tanke på att jag spelar på p-server mwahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 jaha, ska testa den nyckeln nope not working eller så är den buggad med tanke på att jag spelar på p-server mwahaha Men skriv det först så slipper folk slösa tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg