GoldenFlygon Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Har nyss laddat ner Pokemon mystery dungeon - explorers of sky till mitt no$gba, spelet vill bara inte starta. Jag öppnar då mitt no$gba och trycker då på den nedladdade filen (ja jag har extractat den!) och då öppnas " Nintendo ds't " och på "touchscreenen" står det - " The save data could not be accessed. Please turn the power off and reinsert the DS card " Går det ens att starta spelet på något sätt, eller kan jag lika järna kasta det ? Fattar inte vad jag ska göra, snälla kan någon hjälpa mej ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Betala för spelet så ska det nog gå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Betala för spelet så ska det nog gå :) Problemet är att jag redan spenderat pengar på Pokemon Soul Silver så jag knappt har något kvar ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 §3.7 Läs reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg