Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag undrar om nån vet om det finns B daman filmer på svenska har sett att det finns på dischsop men det står bara går ej att köpa har sett en som går fast den talar dom danska på men jag tycker att det borde finnas eftersom det finns med allt annat som har gått på gartoon och jag har verkligen letat i år efter en sån film men hittar en aldrig min kompis har en på dator med två avsnitt som han fick i en kalle anka tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Om det står "går ej att köpa" så finns det nog inte i lagret bara. Skulle de ta bort varan så skulle de förmodligen ta bort sidan till den också. Så vänta ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Men jag börjar bli orolig för när jag går in på sidan och söker på b daman så får jag en träff där det står bevaka och då står det så här OBSERVERA! Denna film är inte tillgänglig på DVD för närvarande. Du kan dock välja att bevaka en eventuell framtida utgåva via fliken högst upp på sidan. Att filmen visas här innebär inte att det är säkert att filmen kommer att komma på DVD, eller att vi kommer få in den. Denna sida finns här för att du ska kunna bevaka filmen och få ett mail om den kommer. Sidan finns också för att ge en mer komplett filmografi för alla inblandade skådespelare, regissörer o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 wait. what. wha..va? Alltså, jag förstår inte vad du vill få fram ;s Ditt språk fanns ej i google translate heller men det verkar som om du snackar om någon sorts film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Ja en film som heter B daman gick på gartoon förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 B-daman fanns på cartoon network för kanske 2-3år sen? om du är bra på engelska så kan du alltid se den på internet gratis. Men svenska verisionen har dom nog slutat sälja nu i affärer eftersom det är just gammalt. Men att du hittar den begangad eller kanske i nån affär så går det väll :P Länk till alla episoderna med engelskt tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Så det har funnits b daman filmer men finns det ingen sån där sida som visar alla b daman filmer på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag håller på att leta just nu, kollade själv på den serien när den gick på tv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Ok hoppas det finns saknar den serien så himla mycket och en sak till som jag glömde skriva vet nån om man kan ladda ner spelet b daman gratis på datorn vet att det ska finnas på gameboy och super nintendo men jag undrar om den går att ladda ner på internet och spela på datorn Redigerat 16 Augusti 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.