Hoppa till innehåll

Vet Nån

Kira1

Rekommendera inlägg

Jag undrar om nån vet om det finns B daman filmer på svenska har sett att det finns på dischsop men det står bara går ej att köpa har sett en som går fast den talar dom danska på men jag tycker att det borde finnas eftersom det finns med allt annat som har gått på gartoon och jag har verkligen letat i år efter en sån film men hittar en aldrig min kompis har en på dator med två avsnitt som han fick i en kalle anka tidning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag börjar bli orolig för när jag går in på sidan och söker på b daman så får jag en träff där det står bevaka och då står det så här OBSERVERA! Denna film är inte tillgänglig på DVD för närvarande. Du kan dock välja att bevaka en eventuell framtida utgåva via fliken högst upp på sidan. Att filmen visas här innebär inte att det är säkert att filmen kommer att komma på DVD, eller att vi kommer få in den. Denna sida finns här för att du ska kunna bevaka filmen och få ett mail om den kommer. Sidan finns också för att ge en mer komplett filmografi för alla inblandade skådespelare, regissörer o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

B-daman fanns på cartoon network för kanske 2-3år sen?

om du är bra på engelska så kan du alltid se den på internet gratis. Men svenska verisionen har dom nog slutat sälja nu i affärer eftersom det är just gammalt. Men att du hittar den begangad eller kanske i nån affär så går det väll :P

Länk till alla episoderna med engelskt tal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok hoppas det finns saknar den serien så himla mycket och en sak till som jag glömde skriva vet nån om man kan ladda ner spelet b daman gratis på datorn vet att det ska finnas på gameboy och super nintendo men jag undrar om den går att ladda ner på internet och spela på datorn

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...