💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Fuska.se Minne.

86 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min polare som har registreringsnr typ 100 ( B) ) sa att denna sida var awesum så jag regga mig som typ registreringsnr typ 101 ( B) ) och varit här sedan dess =D

Kul att fuska har olika perioder, i början vill jag minnas att alla ville bli bäst på photoshop och att ha en "osynlig kant" på sin avatar var det tuffaste som fanns.

Registrerad: 07/07-2007

Medlemsnummer: 66164

<_<

Har du hört talas om flera användare?

Nej, vad är det? :huh:

Word! Det blev bara lite buggat 07/07-2007 så användaren skapades x2 :S
Nivå 0 · Nykomling

Var inne här första gången när jag letade efter fusk till PS1-spelet Digmon World för 6-7 år sedan. Min halvårslånga medlemskap fick ett abrupt slut efter att Admin stängt av mig för spam, fuskamynt-överföring mellan flera konton från samma IP och allmänt dålig betéende. Bara för att klargöra så fick jag tillstånd att skapa ett nytt konto, så ingen behöver hänga upp sig på att jag faktiskt innehavt ett flertal konto under min tid som snorunge här.

Nivå 0 · Nykomling

antagligen kom jag hit genom fusk(till pokemon blue resuce team). Det var mitt första spel! behövde fusk! och jag har alltid velat ha ett konto! :huh:

fuskarna.nu minns man, när man fortfarande var en liten skitunge. Lurkade här sedan 2003, men registrerade mig först i 2004.

Nivå 0 · Nykomling

Kollade fusk här när jag var liten, då det hette fuskarna.nu, men insåg inte förens länge att det fanns ett forum :P

Nivå 0 · Nykomling

Behövde hjälp med pokemon.

Nivå 0 · Nykomling

Slumpade bara in här i jakt på fusk/tips till Street Skater 2 till PS1.

Nivå 0 · Nykomling

Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det.

då måste du ha haft flera användare

det s¨tår att du är reggad för 2 år sedan, eller så är du en REJÄLL spammare

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #30
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför måste han ha haft flera användare bara för att han är reggad för 2 år sedan?

Blev medlem 2005 för att kolla på fyzk.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo det stämmer. Mitt första acc här på fuska.se gjorde jag när vi bara hade en äldre internetuppkoppling (kommer inte ihåg vad skiten heter). Efter ett tag så blev det bannat. Dock så sköter jag mig ju ganska bra nu så jag borde få en kaka :)
Nivå 0 · Nykomling

Jag kommer inte ihåg varför, men jag gled in på sidan och fick syn på forumet.

"Varför inte regga sig?"

Mitt bästa "minne" pågår just nu, så att säga.

Oztown. <3

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag kommer inte ihåg varför, men jag gled in på sidan och fick syn på forumet.

"Varför inte regga sig?"

Mitt bästa "minne" pågår just nu, så att säga.

Oztown. <3

Oztown har gett så mycket :)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #35

Var medlem i ett oztown (antar att det inte var det nuvarande)

Det enda jag minns därifrån var butt-låten som någon gjort en tråd av, det är det enda minne jag har av Oztown :P

Nivå 0 · Nykomling

Jag googlade nån grej många gånger med några veckors melanrum och kom in på fuska.se några gånger, så till slut registrerade jag mig.

det tog 3-2 år innan jag fick för mig att jag skulle registrera mig

Nivå 0 · Nykomling

Var väl när jag skulle hitta något fusk eller liknande som jag stötte på fuska.se

17 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling

Reggade mig på fuska för att kunna kommentera fusk. Första tråden som jag minns var när jag behövde hjälp med mitt Pokémon Gold som behövde nytt batteri.

Nivå 0 · Nykomling

Ööööh, tror det var för att kunna kommentera fusk... Fast jag var bara inne typ en vecka sen glömde jag bort fuska.se :P

Fast sen så hittade jag tebax av någon anledning och när jag skulle regga mig såg jag att jag redan hade ett konto :D

Nivå 0 · Nykomling

jag var hos en kompis och tittade på fusk och när jag kom hem ville jag bli medlem:)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in