Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 :_ Eh. Kanske inte du har varit grinig, men å andra sidan var du bara trevlig mot mig då jag nickade Drottar3n tror jag. Sen gick det utför. (Exempel hahah =D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 :_ Eh. Kanske inte du har varit grinig, men å andra sidan var du bara trevlig mot mig då jag nickade Drottar3n tror jag. Sen gick det utför. (Exempel hahah =D) Nu tänkte jag overall, men visst. När du nickade Eru va du ett drygt jävla as. När jag tänker på det så är det efter gratis namnbyten som stämningen har försämrats lite, jävligt många som bytte attityd tillsammans med sitt nickname. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hahah ja, jag var inte så nice med Eru =) Ord på det om namnbyten, nu med Johnossi ser jag massa randoms som skriver till mig och frågar om jag är Eru, och så kollar jag namnbyten och märker att det är någon man tjötade med för 1/2 år sedan och nu är dom trés different ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.