Johnossi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Yo! Tänkte kolla om några här lirar travian? Jag kör på sez där jag nickar Pollux (fick nyss fem katapultanfall på mig haha) och på comx nickar jag Pexacon! Om ni lirar skicka gärna IGM där eller här och säg vad ni nickar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Tribalwars e roligare (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Är gammal travianlirare så har inte provat TB seriöst, men jag körde ett par dagar och det var..inte min grej (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kör inte travian längre men körde det mycket förut. Jag tröttnade på det och har inte spelat det på länge nu, tyckte inte heller om TB då jag testade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tribalwars skaparnas nya spel Grepolis är mycket roligare än TW. värt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Ja, fullt möjligt. Men detta handlar ändå om travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 ja började med travian för kanske 2 veckor sen kör på 3x speed server då jag inte orkade vänta så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Börjat köra travian nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Vad heter ni? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Jag blev alltid überspammad med anfall när jag lirade. Det var ju förvisso år och dagar sedan jag spelade sist, men ändå. Dåliga minnen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 äär det på comx nu av en jävla thai-allians D: typ 200 anfall/dag HAHAHA! Galna thais. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) speed x3 Nickar timi, 2 st byar Blir aldrig attackerad eftersom min granne i spelet (midgård heter han) skyddar mig :P Redigerat 29 September 2010 av timi3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.