Banish Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Men iaf så behöver du minst 2GB ram för W7 x64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 att jag inte kan ha aero beror på grafikkortet, ett raedon 9250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 att jag inte kan ha aero beror på grafikkortet, ett raedon 9250Lol, jag kan ha aero även fast graffet liksom är inbyggt i mobot :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 att jag inte kan ha aero beror på grafikkortet, ett raedon 9250Aha, men jag tror ändå att det är en bra idé att ha Aero avstängt om man har en sådan dator. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 att jag inte kan ha aero beror på grafikkortet, ett raedon 9250Aha, men jag tror ändå att det är en bra idé att ha Aero avstängt om man har en sådan dator. :) kan vara en fördel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.