Layton Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Hej, det är massa trophies på Little Big Planet där man ska klara massa banor om heter typ, Kraken!!! Piratstaden och Djupetsskatter men dem hittar jag inte i spelet. Är det typ Online-banor eller? Sen finns det trophies som heter Klara Akt tre och fyra bossen utan att dö och Klara Akt fem bossen utan att dö. Så jag körde bossen i Vulkanen i "Öarna" i Historiegrejen med den där läskiga snubben som sprutar bomber på dig. Jag klarade den utan att dö. Men jag fick ingen trophy... menade dem inte den bossen eller? själv har jag bara kört banorna i Little big planet med dem här skaparna typ, Kungen, Zola, Samlaren och Jalapeno.... Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Pirates of Caribbean Dlcn är ju det, du måste ladda ner dom och det kostar pengar, men du bestämmer ju själv om du tycker det är värt det. Annars vet jag inte vad det är för fel på det andra, det är väl bara att köra om antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Hej, det är massa trophies på Little Big Planet där man ska klara massa banor om heter typ, Kraken!!! Piratstaden och Djupetsskatter men dem hittar jag inte i spelet. Är det typ Online-banor eller? Sen finns det trophies som heter Klara Akt tre och fyra bossen utan att dö och Klara Akt fem bossen utan att dö. Så jag körde bossen i Vulkanen i "Öarna" i Historiegrejen med den där läskiga snubben som sprutar bomber på dig. Jag klarade den utan att dö. Men jag fick ingen trophy... menade dem inte den bossen eller? själv har jag bara kört banorna i Little big planet med dem här skaparna typ, Kungen, Zola, Samlaren och Jalapeno.... Kan någon hjälpa mig? Kanske blev någon bugg? De flesta av dem du nämde tror jag du måste köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Okej, tack så mycket! Jag kanske ska prova att klara bossarna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Det andra! hihi! Du moste köpa och ladda ner metal solid paketet och klara alla banor (akt) utan att du och är det pengar på gång! Sory! Köp det bara om du vill! Har både pirat... och metal... paketet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.