Sofie99 Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Hejsan snälla plz hjälp har ett stort probelm!!! Jo jag har sims 3 nedladdat. Och när jag skulle ladda ned fanns det ju inget serienummer!!!!!!!!!! Jag har sims 3 drömjobb okså och jag har gjort jätte mycket, så man vill liksom inte bara köpa ett nytt och få instalera om allt!!!! ANDLEDNINGEN till att jag vill ha serienummret är för att jag vill bli medlem på thesims3.com. Har testat min kompis serienummer men det funkar inte heller!!! Jag vet att sånt får man inte säga på fuska.se men snälla säg vad jag ska göra! Jag har till och med googlat men ingen kod funkar! :'( Så Är Såååå Himla glad för svar!! //Sofie99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Det är tyvärr förbjudet att prata om piratkopiering här och det är olagligt att ladda ner. <_< En sak är som jag gjorde en gång var när min läsare på datorn gick sönder laddade jag ner Sims men använde mitt eget serienummer det vatr ju inte lika olagligt. Jag hade ju betalat för det... Så du får nog köpa Sims 3. Det är rea på MediaMarkt kostar endast 199 kr! Fast erbjudandet går ut idag, 19 augusti... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Det är tyvärr förbjudet att prata om piratkopiering här och det är olagligt att ladda ner. <_< En sak är som jag gjorde en gång var när min läsare på datorn gick sönder laddade jag ner Sims men använde mitt eget serienummer det vatr ju inte lika olagligt. Jag hade ju betalat för det... Så du får nog köpa Sims 3. Det är rea på MediaMarkt kostar endast 199 kr! Fast erbjudandet går ut idag, 19 augusti... Ja men jag har köpt det på nätet asså att man betalar och så får man det nerladdat på datorn. är det olaglit? <_< Det är tyvärr förbjudet att prata om piratkopiering här och det är olagligt att ladda ner. <_< En sak är som jag gjorde en gång var när min läsare på datorn gick sönder laddade jag ner Sims men använde mitt eget serienummer det vatr ju inte lika olagligt. Jag hade ju betalat för det... Så du får nog köpa Sims 3. Det är rea på MediaMarkt kostar endast 199 kr! Fast erbjudandet går ut idag, 19 augusti... Ja men jag har köpt det på nätet asså att man betalar och så får man det nerladdat på datorn. är det olaglit? <_< Och vrf funkar det då inte med min kompis serienummer eller på google? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Din kompis serienummer funkar inte för att det redan är registrerat på thesims3.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Var har du betalat och laddat ner det från? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 6 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Var har du betalat och laddat ner det från? Jag vet inte min brorsa gjorde det men det var någon EA sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg