Hoppa till innehåll

Vad Har Du Gjort Idag? Irl


Rekommendera inlägg

Från cirkus klockan sju i går (fredag) kväll fram till nu:

~19:00 - Börjar på New Vegas, och dricker en ohygglig mängd läsk/energidryck, samt konsumerar för mycket godis.

~22:00 - Flickvännen kommer online och vill tjafsa runt, men informeras raskt av mig att hon av uppenbara skäl inte kommer prioriteras denna helg, vilket hon förstår(!). Jag fortsätter därefter med New Vegas.

~03:00 - Jag börjar av någon konstig anledning bli trött i ögonen, och bestämmer mig för att sova i några timmar.

06.00 - Jag vaknar av telefonalarmet och sätter mig genast med New Vegas igen.

~11:00 - Springer in i köket och slänger i mig frukostmackor. Fixar i ordning hygienen så gott som behövs och dyker sedan tillbaks in i min håla för mer Fallout.

~17:30 - Snabbmiddag (nån fisk eller nåt, tittade inte så noga), sedan mer av spelet som börjar gå mig på nerverna vid detta lag.

~21:00 - Bestämmer mig för att ta en paus och spela lite RB3 istället.

~22:30 - Fick nåt ryck och bestämde mig för att tvätta+platta håret. Sexigt.

23:15 - Skriver detta, ska snart spela New Vegas hela natten igen.

 

Har bara spelat 19 timmar hittills, för det har förekommit småpauser här och där :/

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För i helvete, skriv nått mer intressant är "Suttit vid datorn".

 

Vaknade 12:30, har spelat för det mesta.

Gick sedan till ICA runt 18:30 men det var stängt, glömde att det stängde 20:00 på vardagar och 18:00 på helger.

Gick hem, såg på TV. Sen ska jag nog duscha snart och äta nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknat, ätit nån snabb frukost, spelat PS2, spelat slaget om midgård (sitter fast på Helms Klyfta), Gått ut och åkt skridskor på en is typ 100 meter ifrån oss (den är typ 25 m + en till is precis brevid som är typ 14 m), Gick in, spelade PS2, och slaget om midgård 2 och ätit och fikat. Kollat på TV och skrivit detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har suttit vid datorn nästan hela dagen men nyss så skulle jag gå och köpa smör så att mamma kunde baka muffins. Först gick jag till OKQ8, men där hade de inget. Då går jag väll till Ica istället tänkte jag. Men till min stora förfäran så hade de stängt! Nu håller jag på att skriva en lång berättelse om mitt misslyckande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...