↗ till inläggetVad har du gjort idag.Spelar Left 4 dead 2
OnT: Varit i skolan, och sedan varit på någon gymnasiemässa.
↗ till inläggetVad har du gjort idag.Spelar Left 4 dead 2
OnT: Varit i skolan, och sedan varit på någon gymnasiemässa.
Inte ett SKIT, dumma feber! :(
Har varit i skolan, idag bjöds det på billys kebab till lunch B) Fick även höstlov,riktigt skönt. Har käkat mellis och kollat på tv.
↗ till inläggetHar varit i skolan, idag bjöds det på billys kebab till lunch B) Fick även höstlov,riktigt skönt. Har käkat mellis och kollat på tv.
Lol, same here :o, Exakt som du beskrev din dag.
Fast det vart billys pannkaka :) /chocklad :D
Är typ frisk, ingen feber iaf.
Har kollat på en massa avsnitt på "South Park".
Brytit av datorskärmen :/
↗ till inläggetBrytit av datorskärmen :/
Eltejp!
Själv har jag gått i skolan idag, varit hos kompisar på kvällen och kom hem typ 12.
Gått i skolan och kört en jäävla massa TF2. B)
Ligger i sängen och slappar, Och njuter av mitt lov.
Ska åka "Birka" imorgon. (färja). Ska väll käna in lite pengar på det :), Ska spela i spelautomaterna.
- Kanske ska fuska lite :D
I suited up.
↗ till inläggetLigger i sängen och slappar, Och njuter av mitt lov.
Ska åka "Birka" imorgon. (färja). Ska väll käna in lite pengar på det :) , Ska spela i spelautomaterna.
Berätta mer! :ph34r:
↗ till inläggetSlutar med att du kommer förlora pengar.Ligger i sängen och slappar, Och njuter av mitt lov.
Ska åka "Birka" imorgon. (färja). Ska väll käna in lite pengar på det :), Ska spela i spelautomaterna.
Inte gjort så mycket idag.
Lekt med hundarna, spelat dator, gjort middag och övningskört.
↗ till inläggetInte gjort så mycket idag.
Lekt med hundarna, spelat dator, gjort middag och övningskört.
Körde du in i nått kul då?
Spelat MW2 rätt mycket idag, meckat lite i garaget etc. Ska nog kolla på skräckfilm nu på Halloween (okej, jag vet inte riktigt om halloween är idag?). Tips på nån schysst rulle? Inte typ som SAW, mer mentalt.
Gick upp sju idag, har varit på loppis och sålt en massa skit, dock så kollade jag på film i min wildfire så lite kul hade jag iallafall. Kom hem vid fem och har surfat runt sedan dess, har även ätit middag, idag bjöds det på chili con carne MUMS!
Blivit rånad på en femtiolapp *Yey*
↗ till inläggetHur fan gick det till?Blivit rånad på en femtiolapp *Yey*
Håvat in guldstjärnor på Bc2...
Blir väckt kl.07.00 eftersom jag ska åka och fiska regnbåge med min farsa och och hans kompisar.Kommer hem vid 17.00,slöar.
↗ till inläggetHade inget mer =D↗ till inläggetHur fan gick det till?Blivit rånad på en femtiolapp *Yey*
Dem stog utanför konsum och frågade om jag hade pengar :S
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in