Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Hej! Jag undrar bara om det är någon mera än jag som spelar bitefight! Jag gör det och det är skit kul!! Om du spelar vad heter du då och vad är du för ras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag har spelat slutade på grund av att ingen lätt mig vara ifred varje gång jag hade jobbat ihop guld kom det nån idiot och attackerade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 aah gissa fem gånger vrf det heter bite-FIGHT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag har spelat slutade på grund av att ingen lätt mig vara ifred varje gång jag hade jobbat ihop guld kom det nån idiot och attackerade mighaha lol. jag har som jävla tur. blir typ aldrig attackerad. vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 spelade det i fem minuter och insåg att det var nästan exakt lika dan som alla anndra textbaserade webbspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Liknar gladiatus till 90%. Bara bilderna som är annorlunda. Körde det i ungefär en vecka innan jag tröttnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Verkar okej men ser ut som BK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.