DeadAngel Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jag har en kompis som heter *****(avslöjar inte) och han säger att hans vän har Pokemon grön,vad är det för spel?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Pokemon Green finns inte i Sverige, men det finns ____________________________ Someday I shall rule the Earth :new_blowingup: Even if I shall bomb every one of you... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 min kompis har det också han har köpt det från japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 va e de för skilnad :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jo att dom inte är färdiga med dom nya spelen så han kan inte ha dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 pkmn grön e som röd å blå ba lite anorlunda..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 JA UNGEFÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja liten skilnad men man kan få mew utan att fuska och man kan få selsynta saker man kan köpa det i USA har min bror sätt men i japan finns det mest såna spel jag har det på emulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja liten skilnad men man kan få mew utan att fuska och man kan få selsynta saker man kan köpa det i USA har min bror sätt men i japan finns det mest såna spel jag har det på emulator *ehrrrm* Man kan få Mew i japanska Blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag tror han mena grön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag tror han mena grön! Jag menade blå och Goldenmew hade fel när han sa grön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 vadå liten skilnad och bättre saker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg