5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 I min grupp har jag cirka.. 8 eller så i listan som det står "raderad medlem" på. Alltså att dem blivit bannade antar jag. Men är det så att dessa räknas som medlemmar? Alltså om man har 1 raderad medlem i gruppen är det då 1 extra medlem?. Undrar det eftersom jag inte kan ta bort dessa, och då tar dem en massa onödig plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag testade att ta bort en "Raderad användare" från din grupp och det gick ju super. Du borde ju kunna ta bort dem här http://www.fuska.se/grupper/medlemmar.php?id=529 Annars så får väl vi mods ta bort dem tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag kan trycka i dem och klicka på ta bort men inget händer. Du kan ta bort alla raderad användare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.