Hoppa till innehåll

Beslutångest

Turbosteps

Rekommendera inlägg

Jag skulle välja Red Dead Redemption. Red Dead har en lång och intressant enspelar-kampanj, och dessutom har spelet ett multiplayer-läge som underhåller långt efter att enspelar-kampanjen är över. Om God of War 3 hade ett underhållande multiplayer-läge så skulle jag välja det, men nu är det ju inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle välja Red Dead Redemption. Red Dead har en lång och intressant enspelar-kampanj, och dessutom har spelet ett multiplayer-läge som underhåller långt efter att enspelar-kampanjen är över. Om God of War 3 hade ett underhållande multiplayer-läge så skulle jag välja det, men nu är det ju inte så.

Ok

Ok

men jag tror nog att jag tar god of war för jag har kört god of war 1 och 2 an och fått max uppgraderingar på allt och fått max med orbs, klarat spelet 10 gånger, och älskar serierna..... men jag får nog ta och köpa red dead redemptin nån annan gång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...