Turbosteps Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Kan inte välja vilken jag ska köpa så behöver lite hjälp, God Of War 3, Red Dead Redemption eller Tekken 6 ? Redigerat 21 Augusti 2010 av Turbosteps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag skulle välja Red Dead Redemption. Red Dead har en lång och intressant enspelar-kampanj, och dessutom har spelet ett multiplayer-läge som underhåller långt efter att enspelar-kampanjen är över. Om God of War 3 hade ett underhållande multiplayer-läge så skulle jag välja det, men nu är det ju inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag skulle välja Red Dead Redemption. Red Dead har en lång och intressant enspelar-kampanj, och dessutom har spelet ett multiplayer-läge som underhåller långt efter att enspelar-kampanjen är över. Om God of War 3 hade ett underhållande multiplayer-läge så skulle jag välja det, men nu är det ju inte så. Ok Jag skulle välja Red Dead Redemption. Red Dead har en lång och intressant enspelar-kampanj, och dessutom har spelet ett multiplayer-läge som underhåller långt efter att enspelar-kampanjen är över. Om God of War 3 hade ett underhållande multiplayer-läge så skulle jag välja det, men nu är det ju inte så. Ok men jag tror nog att jag tar god of war för jag har kört god of war 1 och 2 an och fått max uppgraderingar på allt och fått max med orbs, klarat spelet 10 gånger, och älskar serierna..... men jag får nog ta och köpa red dead redemptin nån annan gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har tekken 6. inte så kul.. :(. Red Dead Redemtion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 God of War 3 hela vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 God Of War 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Red Dead Redemption. Underbar singleplayer, själv så gillar jag inte multiplayern då den är så.. avancerad och dålig men du kan säkert gilla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 allihopa adda mig : turbosteps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.