Rhino Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vart kan man köpa ett capture card? Jag har HDMI och då vill jag gärna spela in när jag och en kompis spelar, lite sånt. - Vart kan man köpa [billigast?]..? - Är det / Blir det bra bild med HDMI?.. Tackaaaar ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Beror ju på vad du vill ha för cc. Om du vill ha en dazzle eller en HDPVR, en dazzle är SD, och HDPVR är HD. Om jag var du skulle jag spara för till en HDPVR som kostar runt 2000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Beror ju på vad du vill ha för cc. Om du vill ha en dazzle eller en HDPVR, en dazzle är SD, och HDPVR är HD. Om jag var du skulle jag spara för till en HDPVR som kostar runt 2000kr.Så det blir bra kvalitè på videon då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Beror ju på vad du vill ha för cc. Om du vill ha en dazzle eller en HDPVR, en dazzle är SD, och HDPVR är HD. Om jag var du skulle jag spara för till en HDPVR som kostar runt 2000kr.Så det blir bra kvalitè på videon då? :P Typ bästa man kan ha :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.