cubone Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hej vet ni någon bra sida att hämta ps3 spel ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Menar du att du vill kolla upp några spel, eller ska du köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hej vet ni någon bra sida att hämta ps3 spel ifrån?"Hämta" betyder flera saker , vilken? Hämta från nätet? Hämta på en affär? Iaf, Ps3 spel går inte att ladda ner och spela dom på ps3't. Och en bra internet affär är väll cdon B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade Du, prova googla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade Du, prova googla det... Jag har gjort det men hitta inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade vad ska du häma spel för om du ändå inte ska spela dem? men iallafall det finns ej då som du säger att det ej går att använda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade vad ska du häma spel för om du ändå inte ska spela dem? men iallafall det finns ej då som du säger att det ej går att använda dem. Jo, det finns att ladda ner för idioter som tror att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade vad ska du häma spel för om du ändå inte ska spela dem? men iallafall det finns ej då som du säger att det ej går att använda dem. Jo, det finns att ladda ner för idioter som tror att det ska funka. Okej vi säger att jag e en idiot då så var finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 naa jag var lite otydlig... jag mena hämta gratis från nätet och jag vet att det inte går att spela dom jag bara undrade vad ska du häma spel för om du ändå inte ska spela dem? men iallafall det finns ej då som du säger att det ej går att använda dem. Jo, det finns att ladda ner för idioter som tror att det ska funka. Okej vi säger att jag e en idiot då så var finns det? http://unlimitedps3downloads.com/ Finns jävligt många olika sidor, men tog den första från google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Hej vet ni någon bra sida att hämta ps3 spel ifrån?"Hämta" betyder flera saker , vilken? Hämta från nätet? Hämta på en affär? Iaf, Ps3 spel går inte att ladda ner och spela dom på ps3't. Och en bra internet affär är väll cdon B) CDON suger. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Hej vet ni någon bra sida att hämta ps3 spel ifrån? "Hämta" betyder flera saker , vilken? Hämta från nätet? Hämta på en affär? Iaf, Ps3 spel går inte att ladda ner och spela dom på ps3't. Och en bra internet affär är väll cdon B) CDON suger. B) vilken brukar du köpa från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.