Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§

Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva.

 

Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/

 

 

Det är inte pollution som du pratar om då?

"Pollution, ofrivillig sädesuttömning, ejakulation, som vanligen inträffar under sömnen, ofta i samband med sexuella drömmar "(våta drömmar)"."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det mest pinsammaste jag har varit med om var nog när jag fick veta vad jag sagt när jag sov på NO-lektionen i onsdags. :rolleyes:

Nu blir jag intresserad! :huh:

Berätta mer! :rambo:

 

Jo du vet, det finns fina flickor i skolan och...

 

Hehe, låter kul fast om det skulle hända en IRL skulle det nog vara pinsamt som fasen.

 

Föreställde mig det i huvet, faan...

 

Poor you! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mest pinsammaste jag har varit med om var nog när jag fick veta vad jag sagt när jag sov på NO-lektionen i onsdags.

 

Sommnade också på en NO lektion! Men det var i fredags. :rolleyes:

 

Jag somnade under en SO-lektion när det var en film om Gandhi, det var skittråkigt! Det var en vikarie också. Vikarier suger alltid. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då var det väl inga problem? :-D

 

Jo han ba' "Hörru tjejen, du snudda vid min privata egendom."

Och jag bara "Ursäkta då'rå."

Senare började all tjejer i min klass skratta åt mig och frågade om hans penis kändes behagligt i mina händer.

Jag sa "Hallå, jag tog ju inte ett grepp om den."

Men det sket dom i. Det viktigaste var den pinsamma händelsen.

Liksom själva "the embarrassing event". B)

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§

Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva.

 

Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/

 

 

Det är inte pollution som du pratar om då?

"Pollution, ofrivillig sädesuttömning, ejakulation, som vanligen inträffar under sömnen, ofta i samband med sexuella drömmar "(våta drömmar)"."

 

Nej, det har hänt också. I just det här fallet var det dock inget annat än urin, drömde att jag gick på toa...skitfarligt!

 

det var nog när den som satt bredvid mig i klassrummet spydde och av den ruttna lukten spydde jag med :P
Awesome! xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...