Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Pinsammaste måste nog vara att bli påkommen när man knullar någon, annars så är det inte direkt mycket, kanske någon gång så har lärarN^ gått in i omklädningsrummet medan man står där i kalsonger, men det gör välla inget, vi alla äro bögar! (no ty)

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För ett par år sedan hade jag en rätt fräsch kvinna som partner. Problemet med den tämligen korta relationen var att även hennes mamma var fräsch, riktigt fräsch, och jag har alltid haft något visst när det kommer till så kallade "milfs".

 

En sen kväll på fyllan fick jag för mig att avlägga min tjej en visit (hon bodde fortfarande hemma) men det visade sig att hon inte var hemma. Så, tjenis som jag var med hennes morsa började vi prata. Det var fredagskväll och hon var också berusad. Ni kan ju gissa vad det ledde till....

 

Jag... hennes morsa. Nakna i soffan. In kommer tjejen...

 

Det blev ett jävla liv och får nog klassas som något av det pinsammaste jag varit med om. Har en del till historier som inte är så roliga. Involverar allt från snutar till horor i Amsterdam osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För ett par år sedan hade jag en rätt fräsch kvinna som partner. Problemet med den tämligen korta relationen var att även hennes mamma var fräsch, riktigt fräsch, och jag har alltid haft något visst när det kommer till så kallade "milfs".

 

En sen kväll på fyllan fick jag för mig att avlägga min tjej en visit (hon bodde fortfarande hemma) men det visade sig att hon inte var hemma. Så, tjenis som jag var med hennes morsa började vi prata. Det var fredagskväll och hon var också berusad. Ni kan ju gissa vad det ledde till....

 

Jag... hennes morsa. Nakna i soffan. In kommer tjejen...

 

Det blev ett jävla liv och får nog klassas som något av det pinsammaste jag varit med om. Har en del till historier som inte är så roliga. Involverar allt från snutar till horor i Amsterdam osv osv.

Hann ni nuppa nåt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...